miercuri, 2 ianuarie 2013

P.S-Nu mi-am pus nici-o dorință la doisprezece noaptea.

Anul ăsta,mă gândesc serios să mă schimb...și stau,mă gândesc oare cum o să o pot face,prin ce mijloace,cu ajutorul căror persone,"oare o să întâmpin obstacole?"," o sa le pot sări pe toate astfel încât la final să-mi rămână pe față,un zâmbet, ce nu v-a apune niciodata?".
Mă schimb pentru că așa este cel mai bine,pentru că așa vor unii și alții,dar cel mai important este că:"Mă schimb,pentru că pot deveni ceva mai bun".
Poate te gândești că a-ș fi putut face asta,pur și simplu la jumătatea anului trecut sau în oricare lună din anul precedent,însă pentru mine nu ar mai fi însemnat un "refresh", ci doar o altă dorință spusă noaptea în gând,un alt capriciu și o alta hârtie lăsată în bătaia vântului.Cu siguranță m-aș fi "schimbat" de n-ori,însă luând hotărârea acum,un an întreg "îmi stă la picioare"...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu