luni, 8 august 2011

Take care...girl

Am auzit si sper sa nu fie adevarat,buna mea prietena.Daca este intradevar asa,atunci prietenia noastra va incepe sa "moara",iar noi vom avea parte de un sfarsit groaznic si totodata un inceput dureros.Cred,cu toata taria ca el asta urmarste,caci dupa cum banuiesti de la inceput,este vorba de "EL".Nu vreau sa cred ca toate prediciile ce tu mi le-ai tinut au fost in zadar,nu vreau sa cred ca vei incepe sa-mi povestesti despre el ca si cum ar fi "barbatul" potrivit pentru tine,si ca nu i-ai descoperit niciodata latura sentimentala.NU!,nu sunt egoista ci doar realista,pentru ca nu vreau sa vad cum iti sclipesc ochii atunci cand imi vorbesti despre el... 



                                                                     Don't make a big mistake.
                                                                                            
                                                                



                                                                                                       

                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu