duminică, 28 august 2011

ON

"Nu,nu vreau acum...este mult prea devreme pentru mine,pentru noi".
Aceasta fraza blestemata mi-a iesit aucum cateva zile pe gura...hhh,daca a-s fi stiut ca se va intampla asa imi taiam limba...Nu-mi vine sa cred,pff...in sfarsit gasesc persoana perfecta(pentru mine este)din toate punctele de vedere,iar eu,ca o idioata distrug everything...
Simpt ca o pierd,defapt "pierd" este prea mult spus(cateodata dramatizez,doar asa pentru multumirea mea sufletesca si interiorul meu neintels).
Am atata nevoie de el in clipele astea cumplite,iar el stie foarte bine acest lucru...Cred ca daca nu a-s avea degetele incinse din cauza sutelor de sms-uri si jumatati-le de ore vorbite la telefon cu el....nu a-s rezista(in context "trai").
Mi-as dori sa fie asa mereu,dar tot ce poate incepe are si un sfarsit.


    P.S-De aceea nu vreau o poveste d'amour in stil cotidian.(you know)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu