marți, 1 martie 2011

Nu tot ce e praf se trage pe nas...

<Wtf,ce mai zile...Am avut un weekend destul de complicat avand in vedere ca a inceput de joi(ziua in care eu si Kata am inceput folosirea "biberoanelor")>
Joi,dai cu sticle si fum,muzica si multe,multe dar multe "kiss-uri"<Acest rand ii este dedicat in mod special lui Kata>.Si multe alte chestii interesante.App. dupa sticle si fum s-a lasat cu relatii.X_X
Sambata am frecat foarte tare pixu,defapt chiar am frecat ceva,podelele,caci la mine in casa erea un haos total.Asta din cauza zugravitului spontan al unelor locuri din casa,niste locuri "sacre",a-s putea spune.
Duminica,au fost la putere fumul cu gust de menta(cica),nervii mei si planificarea mini taberei.Wtf,va fi super distractie,sticle multe si fum pe masura.
Luni,ah ziua asta de luni nu o voi uita niciodata.A fost ce-a mai idioata zi,asta datorita lui Iordache,app "multumesc"De ce ?Pt ca erea sa-mi sparg capul.Cred ca sti faza cu:tu vrei sa te asezi pe scaun si unu vine pe la spatele tau si trage scaunul.Nimeni nu a patit nimic,dar capul meu a ricosat direc in coltul banci.A urmat o gramada de certuri si tipete,dar degeaba caci durerea nu trecea.Cu ocazia asta am dat o fuga la doctor,unde mi-a facut o gramada de investigatii "amuzante",chiar ereau amuzante.Dupa toate astea,am vazut o "chestie",ce nu cred ca o voi uita vreodata,o imagine ce-mi va ramane intiparita in minte meru.Care?Ce?O ambulanta tocmai venise cu un tip care avea in jur de 15 ani.Si care-i faza?Erea in coma alcolica cu spume la gura,luni dimineataX_X.Wtf,ce viata derutata...Cu toate ca nu aveam voie de la doctor sa ies afara,eu am facut o exceptie.Am dat o fuga pana la Stf,ca de' nu ai sa vezi vreodata drac mort si rata inecata.Acolo am constat ca nu toata lumea tine la bautura...To be continued...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu