sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Just a normal day with Sayuuki

So,azi am avut o dimineata foarte "palpitanta".Dupa ce ca eream "rupta" de oboseala,mi-am amintit ca am maditatii la mate.OMG,eream atat de obosita!!!So what?(raiasaca Pink),nu prea imi mai statea mie creierul la mateXX ceea ce a avut consecinte grave din cauza iesitului meu in oras cu Maria(Sayuuki).After math am dat fuga la tranvai,pt. ca ma astepta Mary.V-oi trece peste toate chestiunile neimportante pe care le-am facut pana sa ajung la destinatie...||...Am luat "trenul"(metroul),asa cum ii spune Maria si ne-am indreptat spre Unirii.Wai ce life,cand ne gandeam si noi ca gasim un targ de hand-made...WTF!Dar nu a fost nici-o problema caci am dat de vanzatorii ambulantii cu cartiile.Eu l-am "luat" pe AL.MACEDONSKI,iar Mary o bratara de unde mi-am luat si eu o pereche de "circei" .....||....Am ajuns la Romana si vazand un Meli-Melo, am  intrat in el.Dinou alte shoping-uri.....Ajungem la Mc si inghetam ca doua blonde afara din cauza aglomeratiei dinauntru....||....And fiecare si-a vazut de viata ei....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu